close
ویزای ایران
علوم اجتماعی
تکنو مکانیک

چهارشنبه 17 آذر 1395

www.technomech.ir

دانلود رایگان مقالات ISI + خرید ترجمه فارسی

تبليغات
همکاری در فروش فایل میهن همکار
درباره سايت
تکنو مکانیک :: وبسایتی در زمینه ارائه و دانلود کتابها ، جزوه ها ،گزارش کار آزمایشگاه ، پروژه ها ، مقالات isi با ترجمه فارسی و تکنولوژیهای جدید در زمینه رشته های فنی و مهندسی به ویژه مکانیک می باشد.
موضوعات
کتاب _ جزوه _ حل المسائل
»
مکانیک [32]
»
عمران [22]
»
برق [7]
سمینار و تحقیق
»
مکانیک [31]
»
عمران [11]
»
برق [7]
»
کامپیوتر [1]
»
الکترونیک [2]
گزارش کار
»
مکانیک [82]
»
عمران [79]
»
برق [25]
آموزش نرم افزار
»
مکانیک [6]
»
عمران [4]
»
برق [1]
پایان نامه
»
کامپیوتر [1]
»
مهندسی برق [12]
»
مکانیک [4]
»
الکترونیک [5]
پروژه و پایان نامه
»
پروژه و پایان نامه [55]
مقالات ISI ترجمه شده
»
مکانیک [19]
»
عمران [11]
»
معماری [2]
»
برق [65]
»
الکترونیک [44]
»
مواد و متالورژی [13]
»
فناوری اطلاعات [67]
»
کامپیوتر [60]
»
مدیریت [61]
»
حسابداری [31]
»
بازار یابی [16]
»
اقتصاد [82]
»
علوم اجتماعی [7]
»
روانشناسی [13]
»
ترافیک و حمل و نقل [2]
»
پزشکی [8]
»
مهندسی سیستم ها [1]
»
مهندسی تاسیسات [1]
»
جغرافیا [1]
»
مدلسازی و ارزیابی شناختی [14]
»
صنایع غذایی [2]
»
ریاضیات و آمار [4]
»
مدیریت منابع انسانی [1]
»
تجارت [2]
»
زمین شناسی [1]
»
بانکداری و امور مالی [1]
»
کارآفرینی [4]
»
زیست [19]
»
کشاورزی [1]
»
داروسازی [1]
»
حقوق [1]
»
زبان نگلیسی [1]
»
مهندسی فرآیندها [1]
»
شیمی [13]
»
معارف اسلامی [1]
»
تکنولوژی آموزش [2]
»
ورزش و تربیت بدنی [0]
»
فیزیک [0]
»
جهانگردی و گردشگری [0]
»
علوم سیاسی [0]
گزارش کارآموزی
»
مکانیک [1]
»
کامپیوتر [1]
»
برق و الکترونیک [1]
»
صنایع غذایی [0]
»
شیمی و پلیمر [0]
»
فناوری اطلاعات IT [0]
پاورپوینت و ورد
»
مکانیک [10]
جستجو

آمار سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
» کل مطالب : 604
» کل نظرات : 73
آمار کاربران
» تعداد اعضا : 194
» افراد آنلاين : 5

آمار بازديد
» بازديد امروز : 1,342
» بارديد ديروز : 2,708
» ورودي امروز گوگل : 155
» ورودي گوگل ديروز : 488
» بازديد هفته : 6,216
» بازديد ماه : 15,905
» بازديد سال : 483,390
» بازديد کلي : 1,346,876
» چهارشنبه 17 آذر 1395

همکاری در فروش فایل میهن همکار

دانلود مقاله نظارت بر افکار عمومی در فضای مجازی و برخورد روابط عمومی شرکتی با این چالش


دانلود مقاله نظارت بر افکار عمومی در فضای مجازی و برخورد روابط عمومی شرکتی با این چالش

عنوان  فارسي مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.

عنوان انگليسي مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge  

رشته: علوم اجتماعی    

مشخصات فايل ترجمه:  19 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در 500 تا 1000 شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد. 
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت  وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8 میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،2006). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا،2006). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون میباشد. علاوه بر این در سال 2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
 با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،2005) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.
بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).
کد شناسایی مطلب: 538
دو شنبه 07 / 04 / 1395 ساعت 21:2|نويسنده: کاظمی|بازديد: 89 |نظرات ()

موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge| دانلود مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری| مقاله مواجهه شدن روابط عمومی شرکتی در فضای مجازی| مقاله مدیریت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی| مقاله نظارت بر رسانه ها و شبکه های اجتماعی| مقاله نحوه مدیریت و نظارت بر رسانه های اجتماعی شرکتها|

دانلود مقاله عوامل موثر بر رفتار جامعه مسلمان در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی


دانلود مقاله عوامل موثر بر رفتار جامعه مسلمان  در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی

عنوان  فارسي مقاله : رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری

عنوان انگليسي مقاله: Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing  

رشته:  علوم اجتماعی  

مشخصات فايل ترجمه:  11 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
هدف این مطالعه در  تعیین عواملی است  که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند. جمع آوری داده ها از طریق توزیع پرسشنامه انجام میشود . در مجموع ، 220 پرسشنامه توزیع شد و 198 پرسشنامه برگردادنده شد (نسبت  بازگشت 90٪). تجزیه و تحلیل ها با استفاده از روش سلسله مراتب رگرسیون انجام شد. نتایج استنباطی تجزیه و تحلیل نشان داد که نگرش اثر  قابل توجهی دارد . نفوذ اجتماعی در مراحل اولیه بررسی بسیار مهم است، اما در مرحله بعد همانند  قیمت گذاری و دانش از بین می رود . هر دو متغیرها به عنوان اعتدال در نظر گرفته میشوند که نمی توانند رابطه بین نگرش ها و تأثیرات اجتماعی را با هدف کاربرد  بانک های اسلامی بیان کنند . متغیر دانش یک متغیر قابل توجهی در تحت تاثیر قرار دادن استفاده از بانک های اسلامی، به  منظور جایگزین نفوذ اجتماعی به عنوان متغیر مستقل میباشد.
کلیدواژه: نگرش ها، دانش، اهداف، جامعه اسلامی، بانک های اسلامی
مقدمه:
در سال های اخیر، بانکداری اسلامی اندونزی نام "سریعترین صنعت در حال رشد" را به خود اختصاص داده است . مجموع دارایی های بانک های اسلامی قادر بوده که رشد متوسط 36.2٪ درصدی را بطور سالانه  در 5 سال گذشته دارا باشد که  ، رشدی بالاتر از صنعت مالی اسلامی جهانی است که  در محدوده 15-20٪ است . متاسفانه، بخشی از بانکداری اسلامی به کل دارایی بالغ بر  Rp.104 تریلیون را که تنها 3.39 درصد از کل دارایی های بانکی ملی است  به دست آورد. این بدان معنا است که مشارکت عمومی در توسعه بانکداری اسلامی هنوز هم بسیار اندک است. این بسیار نگران کننده است، با توجه به این که نزدیک به 90٪ از جمعیت اندونزی متشکل از 237.6 میلیون نفرند که  در حال حاضر مسلمان هستند. 
کد شناسایی مطلب: 537
دو شنبه 07 / 04 / 1395 ساعت 20:2|نويسنده: کاظمی|بازديد: 87 |نظرات ()

موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing| دانلود مقاله رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی| مقاله isi جامعه اسلامی و بانکداری اسلامی| مقاله اثر دانش و قیمت گذاری بر بانکداری اسلامی| مقاله مشارکت عمومی در توسعه بانکداری اسلامی| مقاله بررسی بانکداری اسلامی اندونزی|

دانلود مقاله دیدگاه دانشجویان از رسانه های اجتماعی و به کارگیری آن


دانلود مقاله دیدگاه دانشجویان از رسانه های اجتماعی و به کارگیری آن

عنوان  فارسي مقاله:  رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان

عنوان انگليسي مقاله:  Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students

رشته: علوم اجتماعی 

مشخصات فايل ترجمه:  25 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با  جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند، نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی  نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجويان سایر رشته ها. چرا كه متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.
مقدمه:
نوشته های موجود دربارۀ رسانه ها نشان میدهد که با وجود اینکه رسانه ها و پیام های بازرگانی در فرهنگ آمریکا واقعا اجتناب ناپذیر هستند، ضرورت آموزش رسانه ها و تأثیر و قدرت آن در بين مردم هنوز وجود دارد. با ظهور اینترنت و رسانه های اجتماعی ،John Q. Public دیگر مصرف کنندۀ تابع و مطیع پیام های رسانه ای نیست. او اکنون میتواند، خالق، ناشر، تولید کننده و گوینده (رادیو تلویزیون) باشد. ابزارهای اینترنتی مانند بلاگ ها، یوتیوب، فلیکر، مای اسپیس و فیس بوک این امکان را ایجاد می کند تا شخص متوسط مضامینی را ایجاد کند که یک مخاطب دیگر در سرتاسر دنیا نیز بتواند از آن بهره ببرد. ماهیت تعاملی این ابزرها پیام رسانه ها را از ارتباط یک طرفه به منظور آسان کردن گفتگو دستخوش تغییر کرده است.
کد شناسایی مطلب: 536
دو شنبه 07 / 04 / 1395 ساعت 19:1|نويسنده: کاظمی|بازديد: 81 |نظرات ()

موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students| دانلود مقاله رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی| دانلود مقاله رسانه اجتماعی و نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان| مقاله رسانه های اجتماعی و ارتباطات استراتژیک| مقاله رایت و هینسون متخصصان روابط عمومی و رسانه های اجتماعی| مقاله اثر تحصیلات بر نگرش دانشجویان نسبت به شبکه های اجتماعی|

دانلود مقاله گسترش طرح تامین مالی اسلامی موسسات کوچک کشورهای در حال توسعه


دانلود مقاله گسترش طرح تامین مالی اسلامی موسسات کوچک کشورهای در حال توسعه

عنوان  فارسي مقاله: توسعه طرح تامین مالی اسلامی برای شرکت های کوچک متوسط در یک کشور در حال توسعه: مورد اندونزی  

عنوان انگليسي مقاله: The Development of Islamic Financing Scheme for SMEs in a Developing Country: The Indonesian Case  

رشته:  علوم اجتماعی  

مشخصات فايل ترجمه:  11 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
شرکت های کوچک متوسط (SME ها) نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رشد محصولات ناخالص داخلی کشور های در حال توسعه دارند. در مورد اندونزی، شرکت های کوچک و متوسط، نماینده بیش از 90 درصد از کل شرکتها  و در حال اشتغال است. با این حال، بمنظور رشد و کمک قابل توجه به اقتصاد، SME ها با برخی از محدودیتها  مواجه هستند. یکی از محدودیت های اصلی که با آن مواجه میشود کمبود مالی است. محصولات تامین منابع مالی بانک های اسلامی ممکن است در راستای  کمک به حل این مشکل باشد . طرح های مشارکتی اسلامی، مانند mhdarabah  و musyarakah، دارایی های وام دهنده و وام گیرنده را  یکپارچه میسازد  ؛ بنابراین، به  بانک های اسلامی اجازه پروژه ای را بر اساس پروفایل های ریسک سود  بالاتر طولانی مدت را میدهد  که در نتیجه، به منظور حمایت از رشد اقتصادی میباشد . با این حال، چون تلاش بانک های اسلامی برای جلوگیری از عدم قطعیت میباشد ، طرح ذکر شده به طور گسترده  مورد استفاده  قرار نمیگیرد . بنابراین، پشتیبانی شدن از  دولت و دانشگاه نیاز به ایجاد نوآوری در طرح تامین مالی مشارکتی دارد به طوری که همه احزاب مرتبط می توانند منافع متقابل را به اشتراک بگذارند. با استفاده از داده های اندونزی ، این مقاله به تجزیه و تحلیل داده ها ی آژانس ملی آمار اندونزی و بانک مرکزی اندونزی  میپردازد و داده های ثانویه را در SME ها اندونزی و بانک های اسلامی بررسی میکند . در پایان، این مقاله یک چارچوبی ارائه میدهد  که در آن طرح تامین مالی اسلامی می تواند به منظور حل مشکل تامین مالی که شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) در زمینه توسعه کشور با آن مواجه  هستند مورد استفاده قرار گیرد .
کلیدواژه: اندونزی، امور مالی شرکت های کوچک و متوسط، کشورهای در حال توسعه، امور مالی اسلامی
مقدمه:
هیچ شکی نیست  که شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) نقش مهمی را در بازارهای نوظهور ایفا میکنند . Tambunan اظهار میدارد که نقش مهم SME می تواند به شرح زیر تعریف شود:
الف : به طور گسترده  در مناطق روستایی پراکنده شده و نقش مهمی در اقتصاد روستایی دارد ،
ب. قادر به بکارگیری  بسیاری از کارگران از اقتصاد محلی است 
ج. فراهم آورنده  فرصت هایی  برای توسعه مهارت های کارآفرینی و کسب و کار است ، با این حال، SME ها در بازار در حال ظهور با برخی از مشکلاتی در توسعه خود مواجه هستند . یکی از این مشکلات ، عدم حمایت مالی است. این مشکل مالی توسط SME مواجه شده که تمرکز اصلی این مقاله است.
کد شناسایی مطلب: 535
دو شنبه 07 / 04 / 1395 ساعت 18:1|نويسنده: کاظمی|بازديد: 65 |نظرات ()

موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله The Development of Islamic Financing Scheme for SMEs in a Developing Country: The Indonesian Case| دانلود مقاله isi رشته علوم اجتماعی توسعه طرح تامین مالی اسلامی برای شرکت های کوچک متوسط در یک کشور در حال توسعه| مقاله امور مالی شرکت های کوچک و متوسط| مقاله امور مالی اسلامی شرکتها| مقاله امور مالی شرکت های کوچک و متوسط اندونزی| مقاله بانکداری اسلامی در اندونزی|

دانلود مقاله محتوای رسانه های اجتماعی چیست


دانلود مقاله محتوای رسانه های اجتماعی چیست

عنوان  فارسي مقاله: چه چیز در رسانه‌های اجتماعی، اجتماعی است  

عنوان انگليسي مقاله: ? What Is the Social in Social Media   

رشته:  علوم اجتماعی  

مشخصات فايل ترجمه:  16 صفحه word

ترجمه چکيده مقاله:
به کارگیری واژه‌ "اجتماعی" در زمینه‌ فن‌آوری اطلاعات به سرآغاز دانش سیبرنتیک (فرمانشناسی) بازمی ‌گردد. این واژه بعدها در زمینه‌ی نرم ‌افزار گروهی" سالهای 1360پیدایش شد. مکتب تازه‌ی ماتریالیستی فردریش کیتلر و دیگران کاربرد واژه‌ی "اجتماعی" را به عنوان واژه‌ای وقت پرکن و نامربوط کنار گذاشتند ـ کاری که کامپیوترها می‌کنند محاسبه است، آنها در روابط انسانی دخالت نمی‌کنند. از سوی دیگر هیپی‌های کل‌گرا، این دانش بدبینانه‌ ماشین را نادیده گرفته و دیدگاهی مثبت و مردم‌گرایانه را پیش کشیدند که تاکیدش بر کامپیوتر به عنوان ابزاری برای رهای شخصی بود. این تاکید فردگرایانه بر طراحی و کاربردپذیری هم‌کنشگر و غیره در آغاز منطبق با علاقه به جنبه‌ اجتماعی شبکه‌سازی کامپیوتری بود. پیش از اقدام تصاحب‌گرانه‌ کاپیتالیستی "دات. کام" این رشته در نیمه‌ دوم سالهای 1990 فراگیر شد، این ابزارِ رو به پیشرفت بیشتر به صورت ابزاری برای همکاری در میان مردمان دیده می‌شد.
در فصلی به نام "چگونه شبکه‌های کامپیوتر اجتماعی شدند"، کریس چه‌شِر، نظریه‌پرداز رسانه‌ای سیدنی، تکامل تاریخی شبکه‌های کامپیوتری را از جامعه‌سنجی و تحلیل شبکه‌ اجتماعی ـ دانشی "افلاین" (و رشته‌‌ مطالعاتی که به سالهای 1310 بازمی‌گردد) و پویایی‌های شبکه‌‌های مردمی را کندوکاو می‌کند ـ تا نظریه‌ گرونوتر درباره‌ی نیروهای پیوندهای ناتوان در 1352، تا جامعه‌ی شبکه‌ای کاستل در 1996، تا تلاشهای کنونی نقشه‌یابی دانشمندان تکنولوزی که در زیر چتر نظریه‌ی شبکه‌ی بازیگر گردمی‌آیند، دنبال می‌کند. جهش مفهومی که به اینجا مربوط می‌شود حرکت از گروه‌ها، سیاهه‌ها، فوروم‌ها و اجتماع‌ها به تاکید بر نیروبخشیدن به افرادی مربوط می‌شود که به شکل سست با هم پیوند دارند.این جابه‌جایی در زمانه‌ی نئولیبرال سالهای 1990 روی داد و با قدرت فزاینده‌ی کامپیوتر، گنجایش ذخیره و پهنای باند اینترنت و از این گذشته هم‌کنشی آسان‌تر روی دستگاههای کوچک‌ و کوچک‌تر موبایل تسهیل شد. این زمانی است که ما وارد امپراطوری اجتماعی می‌شویم. از این گذشته باید گفت که پس از سقوط دیوار برلن در 1989 وقتی کمونیسم دولتی دیگر تهدیدی (نظامی) برای کاپیتالیسم بازار آزاد نبود، "اجتماعی" تنها می‌توانست تکنیکی شود.
کد شناسایی مطلب: 534
دو شنبه 07 / 04 / 1395 ساعت 17:3|نويسنده: کاظمی|بازديد: 85 |نظرات ()

موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله What Is the Social in Social Media| دانلود مقاله چه چیز در رسانه‌های اجتماعی، اجتماعی است؟| مقاله سیر تکامل رسانه های اجتماعی| مقاله چگونه شبکه‌های کامپیوتر اجتماعی شدند|

دانلود مقاله ذهنیت خانمها در مورد برابری در استخدام


دانلود مقاله ذهنیت خانمها در مورد برابری در استخدام
مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: FEMALE PERCEPTIONS ON EMPLOYMENT EQUITY: IS THE GLASS CEILING CRACKING
  • عنوان فارسي مقاله:  تصور زنان در مورد برابری در استخدام: آیا سقف شیشه ای در حال شکستن است؟
  • مشخصات فايل مقاله: 8 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 17 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2003
  • ترجمه چکيده مقاله:
    هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی این است که آیا هیچ تفاوتی بین گروههای جنسیتی در ارتباط با برابری در استخدام وجود دارد یا خیر. نمونه ای متشکل از 4729 شرکت کننده از شرکت ها و صنایع مختلف پرسشنامه عدالت استخدامی را پر کردند. نتایج ANOVA نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروههای جنسیتی وجود دارد اما تنها نسبت کوچکی از واریانس، تفاوت های ادراکی در مورد عدالت در استخدام را نشان می داد. بنابراین این ابزار تا حدودی در برگیرنده اعتبار افتراقی می باشد. علاوه بر این، تحلیل در سطح پرسش ها نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروه های جنسیتی وجود دارد اما این تفاوت ها را نمی توان به تصور قالب جنسیتی نسبت داد. اقدامات عدالت در استخدام، از دیدگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد تا موضوع تبعیض جنسیتی مشخص گردد. 
    «علیرغم اینکه زنان در دنیای تجاری امروز اهمیت بیشتری یافته اند، تعداد بسیار اندکی ازآن ها حقیقتاً به مشاغل سطح بالاتر دست یافته اند» (Ellman، 1963). به نظر می رسد که نگرانی ها در مورد برابری جنسیتی در استخدام از دهه شصت تاکنون موضوع بحث بوده است. مطالعات قبلی نشان داد که مردان جایگاههای حیاتی را در سازمان ها به خود اختصاص داده اند و زنان در مشاغلی مشغول به خدمتند که نفوذ، جایگاه و درآمد پایین تری دارند. در تلاش برای مشخص نمودن ناعدالتی جنسیتی ارزیابی های مختلفی صورت گرفته است. 
    ارزیابی ها برای مشخص نمودن نابرابری جنسیتی
    مداخلات قانونی نظیر سیاست های فرصت های استخدامی برابر (EEO) و طرح افرمتیو اکشن در کشورهای مختلف جهان وضع گردید تا به موضوع عدالت و تبعیض در محیط کار بپردازد. اما به نظر می رسد که نابربری همچنان ادامه دارد (Humphries و Grice، 1995). Mavin (2001) عنوان نمود که الگوها و رویکردهای زندگی مردان حفظ شده و زنان هنگامی که با مسئولیت های خانوادگی مواجه می شوند، متضرر می گردند. زنان مجبور می شدند تا بین پیشرفت در مسیر شغلی و استحکام خانوادگی یک مورد را انتخاب نمایند. حال اگر این مشکل از دهه 60 تا قرن 21 وجود داشته و قوانین حمایتی برای آن وضع شده است، برای بازارهای کار در حال ظهور نظیر آفریقای جنوبی موضوعی قابل بررسی است. قوانین ملی و بین المللی برابری استخدامی در تلاش است تا برابری زنان و سایر گروهها را در تمامی طبقات و سطوح شغلی تضمین نماید (Thomas، 2002). در این قوانین و آثار مرتبط با آن، مفاهیم مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی ملزومات فرصت های برابری استخدامی سودمند خواهد بود. 
    کد شناسایی مطلب: 461
    شنبه 22 / 12 / 1394 ساعت 10:58|نويسنده: کاظمی|بازديد: 87 |نظرات ()

    موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,
    برچسب ها : دانلود مقاله تصور زنان در مورد برابری در استخدام| دانلود ترجمه مقاله FEMALE PERCEPTIONS ON EMPLOYMENT EQUITY: IS THE GLASS CEILING CRACKING| مقاله isi رشته علوم اجتماعی تصور خانمها در مورد عدالت استخدام| مقاله عدالت استخدامی| تبعیض جنسیتی در استخدام| مقاله بررسی نابرابری استخدام بین آقایان و خانمها|

    دانلود مقاله استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان: نقش زمان بندی پخش برنامه


    دانلود مقاله استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان: نقش زمان بندی پخش برنامه
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Socialization, uses and influence of social networks in adolescents: the role of broadcast scheduling
  • عنوان فارسي مقاله: جامعه پذیری، استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی در نوجوانان: نقش زمان بندی پخش برنامه
  • مشخصات فايل مقاله: 7 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 12 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2014
  • ترجمه چکيده مقاله:
    در پژوهش حاضر ، به تاثیر  رفتارهای قالبی از سریال تلویزیونی، که حقیقت را نشان می دهند و شبکه های اجتماعی در نوجوانان می پردازیم . هدف اولیه ، این است که بدانیم  که چگونه کلیشه های منتقل شده در تلویزیون و شبکه های اجتماعی می توانند مستمر و همیشگی باشند . در طی تحقیقات ،  مفاهیم برجسته ای به دست آمده  ، که تفاوت را در بین نوجوان در استفاده از شبکه های اجتماعی نشان می دهد . روش استفاده شده با طراحی و قوم شناسی  ارائه شده است . این مطالعه در سه مدرسه از آراگون (اسپانیا) انجام شده است . تفاوت قابل توجه از نظر سن و جنس بوده و آنها به بررسی تاثیر  شبکه های اجتماعی، درک و اعتقادات در نوجوانان پرداختند . در حال  حاضر توییتر یکی از شبکه های مورد علاقه ،  با توجه به مزایایی که دارد می باشد . 
    کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی، نوجوانان، استفاده، تأثیر، کلیشه، قوم شناسی، توییتر.
    1. مقدمه
    این تحقیق به معرفی بخشی  از مطالعه وسیع تر ، تحت عنوان تاثیر کلیشه در نوجوانان می پردازد  : این مجموعه، حقیقت را نشان می دهد و شبکه های اجتماعی به عنوان یک تحقیق برای پایان نامه کارشناسی ارشد در دانشگاه ساراگوسا (اسپانیا) مورد بحث بوده اند . آنچه در اینجا معرفی می شود متعلق به نتایج مرتبط با شبکه های اجتماعی است.
    کد شناسایی مطلب: 406
    شنبه 15 / 12 / 1394 ساعت 22:0|نويسنده: کاظمی|بازديد: 63 |نظرات ()

    موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,علوم اجتماعی,روانشناسی,
    برچسب ها : دانلود ترجمه مقاله استفاده و تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان| دانلود ترجمه مقاله نقش زمان بندی پخش برنامه بر رفتار نوجوانان| دانلود رایگان مقاله Socialization| uses and influence of social networks in adolescents: the role of broadcast scheduling با ترجمه فارسی| شبکه های اجتماعی و اثر آن بر نوجوانان| تاثیر شبکه های اجتماعی در نوجوانان| اثر شبکه های اجتماعی تویتر بر نوجوانان| تاثیر رفتارهای قالبی از سریال تلویزیونی و شبکه های اجتماعی در نوجوانان| چگونه کلیشه های منتقل شده در تلویزیون و شبکه های اجتماعی می توانند مستمر و همیشگی باشند| تاثیر شبکه های اجتماعی بر درک و اعتقادات در نوجوانان|

    دانلود مقاله تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری


    دانلود مقاله  تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: FORMAL AND INFORMAL DISCRIMINATION AGAINST WOMEN AT WORK
  • عنوان فارسي مقاله: تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری
  • مشخصات فايل مقاله: 18 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 28 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: ؟؟؟
  • ترجمه چکيده مقاله:
     زمانی که از ما پرسیده میشود در مورد یک رفتار خصومت آمیز برای زنان در محیط کاری فکر کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما میرسد، نمونه ای از آزار های جنسی یا تبعیض قائل شدن در استخدام می-باشد. چنین وابسته سازی هایی قطعاٌ شگفت انگیز نخواهند بود: حتی در سنی که چنین رفتارهایی ننگین به شمار میرود و در حد زیادی نیز غیرقانونی میباشد، چنین بدرفتاری های سازمانی به نظر بسیار رایج میباشد. در طی چند سال اخیر گزارشات زیادی مبنی بر تأیید چنین رفتارها و تبعیضاتی در سازمان گزارش شده است(Morris,Bonamici&Neering,2005). برای مثال، مورگان استنلی در یک سرمایه گذاری بانکی، 54 میلیون دلار را برای کارمندان زنی پرداخت کرد که مدعی بودند حقوق و مزایای آنها با سایر همکاران مرد آنها برابر نبوده است. علاوه بر این، 1.6 میلیون زن در حال حاضر و قبلاٌ که در wal-Mart کار میکردند واجد شرایط برای حضور در دادگاه های حق و حقوق شهروندی بوده اند: مانند زنان مورگان استنلی، آنها ادعا میکردند که قربانی تبعیضات جنسی بوده اند(greenhouse 2004). در اصل، با توجه به آمار و ارقام کمسیون فرصت های برابر شغلی، در طی 12 سال اخیر ، دادخواهی های مربوط این تبعیضات و یا میزان خسارات پولی حاصله از این دادخواهی ها کاهش یافته است. نه اینکه تمامی تبعیضات در محیط کاری چنین توجهاتی را به خود معطوف کنند. مدارک فعلی حاکی از تبعیضات جنسیتی میباشد. یک سری مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از زنان در موقعیت های شغلی بالا در شرکت ها و کارخانجات، مدعی هستند که محروم سازی اجتماعی جدایی از تبعیض، مانعی برای پیشرفت شغلی زنان میباشد. مثال هایی از این تبعیض شامل فقدان موعظه و نصیحت، محروم شدن از شبکه های ارتباطی غیر رسمی، و فرهنگ همکاری ناعادلانه میباشد. یافته های بیشتر نشان میدهد که چنین رفتارهایی برای هر شخصی در محیط کار قابل قبول نیست: مردان به طور قابل ملاحظه ای نسبت به زنان در مورد این فاکتور ها حساسیت نشان میدهند.
    کد شناسایی مطلب: 307
    04 / 11 / 1394 ساعت 21:45|نويسنده: کاظمی|بازديد: 89 |نظرات ()

    موضوعات : علوم اجتماعی,
    برچسب ها : دانلود رایگان مقاله FORMAL AND INFORMAL DISCRIMINATION AGAINST WOMEN AT WORK با ترجمه فارسی| دانلود مقاله isi رشته علوم اجتماعی با ترجمه| دانلود مقاله isi با ترجمه تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری| دانلود مقاله isi تبعیض رسمی و غیر رسمی علیه زنان در کار| دانلود مقاله حقوق زنان و تبعیض در محیط کار| دانلود مقاله بررسی علل تبعیض زنان در محیط کاری|

    دانلود ترجمه مقاله تشخیص عبارت گفته شده در زبان پرس و جوی Query-by-Example برای عبارات OOV


    دانلود ترجمه مقاله تشخیص عبارت گفته شده در زبان پرس و جوی Query-by-Example برای عبارات OOV
    مشخصات فايل:
  • عنوان انگليسي مقاله: Query-by-Example Spoken Term Detection For OOV Terms
  • عنوان فارسي مقاله: تشخیص عبارت گفته شده در زبان پرس و جوی Query-by-Example برای عبارات OOV
  • مشخصات فايل مقاله: 6 صفحه pdf
  • مشخصات فايل ترجمه: 15 صفحه word
  •  سال انتشار مقاله: 2010
  • ترجمه چکيده مقاله:
     هدف تکنولوژی تشخیص عبارت گفته شده(STD) این بوده که بتوانیم واژگانی را در مجموعه ی بزرگی از محتوای گفتاری ، مورد جستجو قرار دهیم. در این مقاله، ما مواردی را مطرح خواهیم کرد که در آن عبارات مد نظر جستجو(پرس و جوها)، مثال هایی صوتی هستند. این مورد، یا به وسیله ی تشخیص بخش مد نظر در جریان صوتی صورت خواهد گرفت و یا به وسیله ی گفتن عبارت پرس و جو. معمولاٌ پرس و جوها مرتبط با شاخص های نام گذاری شده و کلمات خارجی هستند، که عموماٌ پوشش ضعیفی در واژگان مربوط به سیستم های تشخیص گفتار پیوسته واژگان بزرگ(LVCSR) دارند. در تمامی این مقاله، ما بر روی جستجوی Query-By-Example برای چنین عباراتی که فاقد واژگان هستند(OOV) متمرکز خواهیم شد. ما یک مبدل وضعیت محدود(FST) را بر مبنای سیستم شاخص گذری و جستجو ایجاد خواهیم کرد[1] تا مسئله ی جستجوی Query-By-Example را برای عبارات OOV و به صورت ارائه ی هر دوی پرس و جو و شاخص به عنوان شبکه های آوایی از خروجی یک سیستم LVCSR حل شود. ما نتایجی را که متفاوت از مکانیسم های ارائه و تولید است هم برای پرس و جو و هم شاخص هایی که با یک واژه ایجاد شده است ، ارائه خواهیم داد. همچنین متدی دو مرحله ای را ارائه خواهیم داد که از جستجوی Query-by-Example و با استفاده از بهترین واژگان تشخیص داده شده استفاده کرده و اثبات خواهد کرد که این روش می توان کارائی قابل ملاحظه ای را داشته باشد که مقدار آن به وسیله ی مقدار وزن دهی شده ی عبارت واقعی(ATWV)، به میزان 0.479 در مقایسه با مقدار 0.325 که از تلفظ رفرنس برای OOV ها استفاده کرده است، اندازه گیری شده است. بهبودی های بیشتری را نیز می توان به وسیله ی روش دو گذره(دو مرحله ای) و فیلترینگ با استفاده از شمارش های مورد انتظار از سیستم فرهنگ لغت LVCSR بدست آورد.

    کد شناسایی مطلب: 207
    پنج شنبه 10 / 10 / 1394 ساعت 7:56|نويسنده: کاظمی|بازديد: 105 |نظرات ()

    موضوعات : علوم اجتماعی,
    برچسب ها : دانلود مقاله Query-by-Example Spoken Term Detection For OOV Terms| دانلود ترجمه مقاله Query-by-Example Spoken Term Detection For OOV Terms| دانلود مقالات isi رشته زبان شناسی| دانلود مقالات isi رشته علوم اجتماعی| دانلود مقالات isi رشته روانشناسی| دانلود مقاله جستجوی Query-By-Example را برای عبارات OOV| دانلود مقاله جستجوی مثال هایی صوتی در Query-By-Example| دانلود مقاله سیستم های تشخیص گفتار پیوسته واژگان بزرگ|

    دانلود ترجمه مقاله نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار


    دانلود ترجمه مقاله نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار
    • عنوان انگليسي مقاله: health lifestyle theory and the convergence of agency and structure
    • عنوان فارسي مقاله: نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار
    • مشخصات فايل مقاله: 14 صفحه pdf
    • مشخصات فايل ترجمه: 10 صفحه word
    •  سال انتشار مقاله: 2005

    ترجمه چکيده مقاله:
    مقاله حاضر از بحث نمایندگی- ساختار به عنوان چارچوبی برای ساخت نظریه سبک زندگی سالم استفاده می کند. در حال حاضر چنین نظریه ای وجود ندارد، با این وجود، نیاز به یک نظریه از این دست برگرفته از این حقیقت است که بسیاری از شیوه های سبک زندگی روزمره به بازده های سلامتی توجه می کنند. یک الگوی فرد گرا بر مفاهیم سبک های زندگی سالم در رشته های مختلف تاثیرگذار بوده است، اما این شیوه ابعاد ساختاری سبک های زندگی از این دست را نادیده گرفته و کاربردی محدود در دنیای تجربی دارد. دستورالعمل این مقاله، معرفی نظریه سبک های زندگی سالم باتوجه به نمایندگی و ساختار و تاکید بر ساختاری ترمیمی برای موقعیت مناسبش می باشد. مقاله با تعریف نمایندگی و ساختار شروع و سپس مدل سبک زندگی سالم و نتایج نظری و تجربی حامی آن ارائه می گردد.یکی از بخشهای مهم اما توسعه نیافته از بحث نظری در جامعه شناسی پزشکی به مشارکت های نسبی نمایندگی و ساختار در تعیین سبک های زندگی سالم ربط دارد. جامعه شناسان پزشکی به مسئله نمایندگی- ساختار توجه کمی کرده اند، با این وجود در بطن بحث های نظری راجع به سلامت و سبک های زندگی جای دارد. 

    دانلود فايل انگليسي مقاله
    download

    دانلود فايل ترجمه مقاله
    download

    کد شناسایی مطلب: 156
    پنج شنبه 19 / 09 / 1394 ساعت 15:20|نويسنده: کاظمی|بازديد: 95 |نظرات ()

    موضوعات : علوم اجتماعی,روانشناسی,
    برچسب ها : ترجمه مقاله health lifestyle theory and the convergence of agency and structure| دانلود مقاله نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار isi| دانلود مقاله health lifestyle theory and the convergence of agency and structure با ترجمه| دانلود مقاله شیوه زندگی صحیح| دانلود مقاله زندگی سالم و همگرایی ساختار|

    مقاله مدل تئوری کنش اجتماعی ارادی در شبکه های اجتماعی آنلاین


    مقاله مدل تئوری کنش اجتماعی ارادی در شبکه های اجتماعی آنلاین
     
    ...............................................................................................................................
    عنوان مقاله: 
    انگليسي :   A theoretical model of intentional social action in online social networks
    فارسي : مقاله مدل تئوری کنش اجتماعی ارادی در شبکه های اجتماعی آنلاین

    سال انتشار : 2010

    رشته : علوم اجتماعی 

    فرمت فايل ترجمه شده : WORD (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات
    انگليسي: 7
    فارسي: 23

    قيمت فايل ترجمه شده:  18،500 تومان

    ...............................................................................................................................
    چکيده مقاله:

    شبکه های اجتماعی آنلاین (  Facebook, MySpace, LinkedIn و مواردی ازاین دست) پدیده های جدید مهمی در الگوهای ارتباطی و تعاملی انسان محسوب شده و بر شیوه ارتباط افراد با یکدیگر تاثیر شگرفی اعمال می کنند. در این تحقیق، تصمیم برای استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین به صورت کنش اجتماعی عمدی مفهوم سازی و تاثیر نسبی سه مد فرایندهای نفوذ و تاثیر اجتماعی ( رعایت و تطابق، درونی سازی، و شناسایی) بر کاربرد کنش اجتماعی عمدی ( قصد جمعی) مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق تجربی کاربران فیس بوک (n=389) نشان داد که قصد جمعی برای استفاده از سایت شبکه اجتماعی بر طبق هنجار ذهنی و هویت اجتماعی تعیین می گردد. به علاوه، هویت اجتماعی ساختار نهفته درجه دومی است که از مولفه های درجه اول شناختی، ارزیابی  و عاطفی تشکیل شده است. راجع به مبانی تحقیق و عمل بحث شده است.


    کلمات کليدي:  
    intention- we – تاثیر اجتماعی، هویت اجتماعی، نرم و هنجار ذهنی، نرم گروهی، شبکه های اجتماعی آنلاین، اقتباس IS ، تداوم IS 
    ...............................................................................................................................

     

    ادامه مطلب

    کد شناسایی مطلب: 142
    سه شنبه 26 / 08 / 1394 ساعت 21:33|نويسنده: کاظمی|بازديد: 125 |نظرات ()

    موضوعات : علوم اجتماعی,
    برچسب ها : دانلود مقاله مدل تئوری کنش اجتماعی در شبکه آنلاین| دانلود ترجمه مقاله A theoretical model of intentional social action in online social networks| دانلود ترجمه مقاله رشته علوم اجتماعی| مقاله شبکه های اجتماعی آنلای| نرجمه مقاله شبکه های اجتماعی آنلاین|
    تبليغات
    همکاری در فروش فایل میهن همکار
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آخرين مطالب ارسالي
    »
    دانلود مقاله استراتژی های مدیریت توان برای شبکه کوچک با واحد های توزیع تولید چندگانه
    »
    دانلود مقاله isi رویکرد AHP برای تحلیل عوامل بشری در حوادث ناشی از یخ زدگی هواپیما
    »
    دانلود مقاله isi تفاوت های فردی در ارتباط با رضایت از پاداش شغلی و رضایت شغلی
    »
    دانلود مقاله استراتژی مدیریت توان برای یک سیستم هیبریدی پیل خورشیدی-پیل سوختی متصل به شبکه
    »
    دانلود مقاله تعهد عملی نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از برنامه نویسی دینامیک
    »
    دانلود مقاله مدل حرارتی Rate-equation-based VCSEL بر مبنای معادله سرعت و شبیه سازی
    »
    دانلود مقاله تبدیل فوریه گسسته متحرک بازگشتی با داده های نمونه برداری شده
    »
    دانلود مقاله تعیین اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی با ضریب اطمینان در یک ریزشبکه
    »
    دانلود مقاله بررسی محاسبه مدل فلش ولتاژ به دلیل راه اندازی موتورهای ولتاژ بالا و توان بزرگ
    »
    دانلود مقاله بررسی تکنیک کاهش هارمونیک انتخابی برای مبدل های توان بالا
    »
    دانلود مقاله کنترل سرعت بدون سنسور جهت دهی میدان استاتور غیر مستقیم برای درایو موتور القایی تکفاز
    »
    دانلود مقاله شبیه سازی D-STATCOM و بازیاب دینامیکی ولتاژ در سیستم های قدرت
    »
    دانلود مقاله ارسال هوشمند منابع نیرو برای سیستم های قدرت الکتریکی تجدید ساختار شده
    »
    دانلود مقاله كليد زنی نرم جديد دو طرفه مبدل جریان مستقیم رابط خازن های فوق العاده باتری
    »
    دانلود مقاله رفتار بار فضایی عایق کاغذ روغنی چند لایه در ولتاژهای جریان مستقیم و دماهای متفاوت
    »
    دانلود مقاله کنترل برداری بی سنسور سرعت یک موتور القایی بدون یاتاقان باروش معکوس شبکه عصبی مصنوعی
    »
    دانلود مقاله بررسی الگوریتم های استراتژی استتار فعال جنبشی
    »
    دانلود مقاله ارزیابی فنی اقتصادی و بهینه سازی سیستم یکپارچه تبدیل انرژی فتوولتیک و بادی
    »
    دانلود مقاله چارچوب جامع آنالیز زنجیره ی تولید کننده برق با روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنا
    »
    دانلود مقاله بررسی تعیین تاثیر حملات سایبری بر محیط رقابتی بازار شبکه برق قدرت
    »
    دانلود مقاله برنامه توسعه تولید و انتقال حد بارگذاری سیستم قدرت نظریه گیم و شبکه عصبی مصنوعی
    »
    دانلود مقاله بهینه سازی برنامه ریزی عملیاتی ریز شبکه با برنامه نویسی دینامیک برای کاهش آلایندگی
    »
    دانلود مقاله ارزیابی انتشار عدم تعادل در ولتاژ
    »
    دانلود مقاله تشخیص انتشار عدم تعادل ولتاژ در سیستم های قدرت شعاعی
    »
    دانلود مقاله روش چندشكلی ISSR و كاربرد آن در اصلاح نباتات
    »
    دانلود مقاله محاسبه میدانی در ریاضی
    »
    دانلود مقاله طرح و الگوی فضای حالت در ریاضی
    »
    دانلود مقاله علائم و سیگنالهای تنظيم كننده خواب جوانه در گياهان
    »
    دانلود مقاله بررسی خواص مکانیکی بتن فومی در محیط با دمای بالا
    »
    دانلود مقاله اثر چرخه ذوب و انجماد بر استحکام فشاری محصور نشده خاک رس تقویت شده با الیاف
    »
    دانلود مقاله تغییرات سازمانی کلید ساخت ظرفیت و ارتقاء موثر سلامت
    »
    دانلود مقاله بررسی کهکشان ها
    »
    دانلود مقاله اثر چرخه های انجماد و ذوب بر سخت شدن بلوکهای خاک رس
    »
    دانلود مقاله رفتار زینتر یا تف جوشی و توسعۀ ساختار میکروسکوپی هیدرواکسید آلومینیوم هندی
    »
    دانلود مقاله تاثیر شکل فيزيکی علوفه بر عملکرد و رفتار تغذيه و قابليت هضم گوساله هلشتاين
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    تبادل لينک اتوماتيک
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان ترجمه مقاله isi و پروژه دانشجویی وآدرس http://technomech.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد